Afwikkeling van een overlijdenPaul Noordermeer2020-05-29T09:49:12+01:00
[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”80″ margin_bottom=”0″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]
Na een overlijden is er nog veel te regelen
Als een familielid of geliefde overlijdt, is er veel werk te doen. Zo moeten bijvoorbeeld de bankzaken worden geregeld. Om dat te kunnen doen is er vaak een verklaring van erfrecht nodig. De naasten moeten daarvoor contact opnemen met een notaris. Ook moeten abonnementen en lidmaatschappen worden opgezegd en pensioenfondsen en andere uitkeringsinstanties op de hoogte worden gesteld. Misschien moet de woning worden leeg geruimd, of de inboedel worden verdeeld. Een eigen woning moet in de verkoop, en de belastingaangiften moeten worden gedaan.
Bij een overlijden geven wij u een boekje vol met praktische informatie en adviezen over zaken waar nabestaanden mee te maken kunnen krijgen.
[/one_full][one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”40″ margin_bottom=”30″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][imageframe lightbox=”no” lightbox_image=”” style_type=”none” hover_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”center” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=””]

[/imageframe][/one_full]